محتاره بين حبيبى وأهلــى !!!!!

بواسطة Unknown بتاريخ الخميس، 27 يونيو 2013 | 3:01 م

ِ

محتاره بين حبيبى وأهلــى !!!!!









ياجماعة أنا بحب واحد أوووووى وهو كمان بيحبنى جدا

وانا متأكدة من كده كويس جدا لإنى لما بزعل منه بيتعب اوى لدرجه بتوصل إنه يروح للدكتور!!!!

 وانا عارفة كده كويس هو آه بعيد عنى بس فى واحد قريبى بيقولى على كل حاجه
 هو معاه
 والمشكله إن هو عايز يتقدم لأهلى وأهلى مش موافقين خالص بسبب ان المسافه بينا كبيرة وماما عايزانى أبقى جنبها وهو قالى حاجى عندكو نقعد فى بلدكم وأهلى بيقولو ان اى حد يقول كده لما تتجوزو حياخدك ويمشى

 واصلا اهلى عايزينى اتجوز واحد قريبى اعمل ايه انا بحبه اوى حاولت ابعد عنه لقيته بيموت من غيرى لانة اتعذب فى حياتة كتير وانا حبيته اوى وبخاف عليه اد ما هو بيخاف عليا ومش تقلولى ابعدى واستحملى واهلك ومش اهلك

 اهلى لو بيحبونى حيبقو عايزينى سعيدة ومبسوطة دايما وبالعلم ان مستواه كويس جدا ويعيشنى احسن عيشه اعمل ايه اللوم مش عليا ولا عليه

 اللوم على اهلى اللى مش حاسين بينا ليه يجبرونى انى اعمل حاجة غلط او تزعلهم انا مش عارفه اعمل ايه هو قالى نتزوج وعند مأذون كمان انا عندى 21 سنة وهو عنده 26 وانا مش قادره ابعد عنه

وقالى برضو براحتك قال نتزوج بس علشان نمنعهم من انهم يجوزوكى حد تانى وسايبلى حريه الاختيار وانا مش عارفه اعمل ايه مش قادره ابعد عنه وهو كمان عايز يعمل المستحيل علشانى افيدونى ربنا يخليكو انا اسفه على الاطاله

1 التعليقات:

مدونتي الحزينه يقول...

ارى الشخصي انا هم اهلك واذا ع الحب والحبييب فاصدقيني ماتعرفي ايش مخبيه الايام لكم يمكن يتغير عليك بعد الزواج وترجعي فين عند اهلك نصيحه مني لاخت اهلك اولآ وحبيبك ثانيآ وشكرآ راي شخصي فقط

إرسال تعليق